Strategiczne gry do pobrania dla dziewczyn za darmo

Might & Magic VII Za Honor i Krew

Might & Magic VII Za Honor i Krew

Post by relatedRelated post

W Erathii zapanował pokój, który jednak bardzo ciężko utrzymać. Po śmierci króla ludzi, Nicolasa Gryhonhearta, elfy, plemiona z wnętrza lądu i inne grupy zaczęły walczyć o to, żeby jak najlepiej wykorzystać powstałe zamieszanie ( Ta wojna została rozstrzygnięta w grze Heroes of Might and Magic III). Teraz sytuacja się ustabilizowała. Nie zaprzątany już prowadzeniem wojny, Lord Markham mógł zająć się innymi sprawami. Jedną z nich było zorganizowanie wielkich zawodów. Choć zaproszenie nie zawierało zbyt dużo informacji, okazało się ono pokusą nie do odparcia dla pewnej małej i troszeczkę pechowej grupy poszukiwaczy przygód. Skompletowawszy swoje mizerne wyposażenie, wsiedli oni na statek wynajęty przez Lorda Markhama i popłynęli na Szmaragdową Wyspę, na której miały odbyć się zawody. Wasza drużyna składa się z czterech postaci, które podróżują jako nierozdzielna grupa i razem stawiają czoła niebezpieczeństwom. Dziki temu, że mogą łączyć swoje siły i nawzajem się uzupełniają, jeżeli chodzi o posiadane umiejętności, członkowie waszej drużyny mogą śmiało stanąć oko w oko z najróżniejszymi przeciwnościami losu i wyzwaniami. Każda postać posiada kilka biegłości i umiejętności w których się specjalizuje. I tak złodziej może otwierać zamki, mag może rzucać potężne zaklęcia, a obaj mogą liczyć na silne ramię rycerza, czy celne oko łucznika, którzy obronią ich przed wrogami w przypadku ataku. I tytułem wstępu myślę, że wystarczy. Można tylko zazdrościć miłośnikom serii „Might & Magic”. Każda kolejna wersja ukazuje się dokładnie co rok i wnosi cos nowego. Firma 3DO najwyraźniej nie boi się zmian, ale swoje innowacje wprowadza w bardzo żółwim tempie. W ciągu ostatnich kilku lat gry z gatunku RPG zmieniły się nie do poznania, ale „M&M;” pozostaje ciągle pod swoim urokliwym stylem i nie nasiąka w takim tępię nowościami. Fabuła może nie jest zbyt oryginalna, ale grafika została już ciut poprawiona, lecz ciągle pozostaje ten sam świetny klimat. Krainy Erathii są ogromne, więc wasza drużyna nie będzie się zbytnio nudzić, wędrując w wiele miejsc. Chociaż plenery nie są zbyt barwne, to krajobrazy miejskie zrobione są niemal doskonale. Co prawda postacie nie są zbyt doskonałe, ale na pewno w stosunku do poprzedniej części zostały poprawione. Potyczki w grze możecie poprowadzić w czasie rzeczywistym, bądź tez jeśli wolicie przełączyć się na tryb turowy. Nowalijką jest wykorzystywanie przez grę akceleratorów 3D. Olbrzymi świat gry oraz rozbudowana fabuła gwarantują wam rekordowo długi czas rozgrywki. Znający cykl i smak jego atmosfery wiedzą iż ta zabawa nie jest w stanie się szybko znudzić. Jak już wspomniałem na wstępie będziecie prowadzić drużynę. Możecie zgodzić się na wygenerowaną przez komputer, ale także możecie stworzyć ją sami. Polega to na zmodyfikowaniu i wyborze czterech postaci, które wejdą w skład waszej grupy. Każda postać posiada swoją rasę, klasę, atrybuty i biegłość, jak na dobrego RPG przystało. Pozwólcie iż przedstawię wam w skrócie charakterystyki:

Ludzie

    • – rasa najmniej wyspecjalizowana, może nie są najszybsi, najsilniejsi czy najsprytniejsi, ale za to nie mają szczególnych wad.

Elfy

    • – cechują się wysoka inteligencją i wspaniałą koordynacją ręka/oko. Nie są zbyt silni, żyją w harmonii z leśnym otoczeniem.

Krasnoludy

    • – są bardzo silni i wytrzymali. Po za tym mają słaby wzrok i są powolni.

Gobliny

    – są ogromnie silni i szybcy, ale nie są zbyt inteligentni, ani cywilizowani.

Jak wspominałem każdy członek waszej drużyny ma swoją profesję lub klasę. Do dyspozycji macie dziewięć klas: Rycerz, Mag, Złodziej, Paladyn, Mnich, Łucznik, Duchowny, Druid, Łowca. Do tego każda z postaci charakteryzuje się zestawem liczb, które określają, jak ona jest szybka, silna, mądra, jaka ma charyzmę i szczęście. Teraz już wiecie coś niecoś o swojej przyszłej drużynie, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do wielkich zawodów. Muszę tylko dodać iż dzięki firmie wydającej grę na rynek Polski, cała gra jest w polskiej wersji językowej. To duży plus, gdy ktoś nie zna języka, a cholerne lubi dobre gry RPG. Pozdrawiam wszystkich miłośników cyklu „M&M;” i tych, którzy sięgną po grę pierwszy raz.

Dystrybutorem na rynku Polskim jest firma MIRAGE.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 133MHz, 32 MB Ram, CD Rom x 8, WIN 95/98, Karta 3D

Might & Magic VII Za Honor i Krew
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
About